Innovar per a comunicar millor. Més enllà de les xarxes socials.
Informació
bàsica
Dates: 18, 19, 20, 25 i 27 d’abril
Horari: de 9 a 14 hores
Nombre màxim de participants: 50
Modalitat: Telepresencial. Obligat tindre la càmera encesa
Descripció
del curs
Curs adreçat a millorar les destreses comunicatives dels ajuntaments.
El curs pretén respondre a la pregunta: Com podem fer una comunicació moderna i innovadora adreçada a la ciutadania per part de les administracions públiques locals? Així doncs, s’evidenciarà durant el curs tot un seguit d’eines i tècniques innovadores per a comunicar amb efectivitat els missatges institucionals des de la vessant local.
Professorat
Salud Martínez és formadora d’equips de comunicació i de Community Managers, Mentora d’emprenedores i autora del llibre: “Método Impulsa tu rockstar”, sobre comunicació i màrqueting.
Es CEO de Horchata Comunicación, agència de comunicació i publicitat, xarxes socials i estratègies digitals on ha treballat amb diferents empreses valencianes. Ha col·laborat en diferents mitjans de comunicació, i ha presentat esdeveniments, com València Fashion Week, o Podtalks, presencialment i per streaming, a més, va treballar a una de les primeras series online que varen apareixer, sempre lligada a la innovació.
Objectius
generals
L’objectiu del curs és que els participants puguen tindre recursos i eines per a poder innovar la comunicació als ajuntaments.
Des de la creació de metodologies innovadores a l’adaptabilitat del missatge a la ciutadania, posant a les persones en el centre de la comunicació i entenent el nostre entorn per a poder innovar. Millorar la comunicació i amb això l’objectiu del per què i el per a què estem comunicant.
Contingut
del curs
Per què és necessari innovar? Què és, i què entenem com a innovació. Com ens comuniquem en els entorns. Innovar soluciona i evita problemes.
Per a qui innovem? A qui ens dirigim i per a qui innovem. Les persones en el centre de la comunicació. Adaptació a la ciutadania.
Què influeix en el desenvolupament de la comunicació? Empatia Innovació Objectius Converses *Storytelling.
Comunicar de manera innovadora La importància del missatge Qui dóna el missatge Sensibilització i ODS230.
Més enllà de les Xarxes Socials Canales i Mitjans El missatge en diferents mitjans i diferents receptors.
FORMACIÓ INNOVADORA LOCAL
Innovar per a comunicar millor. Més enllà de les xarxes socials.